یادداشت های یک افسر جوان

دانشجویان،افسران جوان جبهه مقابله باجنگ نرم هستند.حضرت امام خامنه ای

یادداشت های یک افسر جوان

دانشجویان،افسران جوان جبهه مقابله باجنگ نرم هستند.حضرت امام خامنه ای

وحدت!

سخنان غیرمنتظره و دور از شان روسای قوا و برخی از نمایندگان مجلس در زمانی که رفع مشکلات اقتصادی و بهبود وضعیت گرانی در جامعه، مهمترین درخواست مردم و افکار عمومی از مسئولان است تاسف آور بود.

وقایع دیروز مجلس نشان داد که چگونه طیفی از مغرضان و ناآگاهان در دهه مبارک فجر با مطرح کردن مجدد مسائل فرعی و کم اهمیت در صحن علنی مجلس و در نهایت کشیده شدن آن به میان مردم درصدد بر هم زدن آرامش کشور هستند تا شاید دوباره در آستانه انتخابات با دوقطبی کردن فضای کشور و بحرانی جلوه دادن آن ،از افراد معلوم الحالی منجی سازی کنند.اختلافات مطرح شده در جلسه علنی مجلس موضوع تازه ای نبود که در ماه های پایانی عمر دولت ،عده ای احساس کنند اگر به نص صریح رهبر معظم انقلاب مبنی بر همکاری قوا عمل نکنند کشور دچار بحران می شود!

امروز که مردم کشورمان با بصیرت همیشگی خود ،شرایط اقتصادی کشور را درک کرده و جنگ روانی غرب را تا به حال به شکست کشانده اند ،با چه منطقی برخی مسئولان کاری می کنند که دشمنان ملت شاد شوند؟آیا این رفتار ،جواب سعه صدر مردم است؟آیا این سخنان عمل به وحدت مد نظر رهبری است؟

روسای قوا که مدام دم از ولایت پذیری می زنندباید پاسخ دهند که آیا تبعیت از رهبری فقط در حد شعار و در زمانی است که رهبر انقلاب مستقیما از خود هزینه کنند؟

بیایید بار دیگر نصایح امام و آقا را مجدانه نصب العین خویش قرار دهید و با هوشیاری به اطراف خود نگاه کنید تا دشمنان تا بن دندان مسلح را ببینید و متوجه شوید که این اختلافات نزد مردم دعواهای بچه گانه ای است که با اراده مسئولان به سادگی حل شدنی است.

سخن آخر آنکه امام خمینی رحمه الله علیه ،این عارف بصیر درمورد نتیجه این اختلافات می فرمایند:

«این اختلافات خطرناک است مفاسد جبران ناپذیری بر آن مترتب می گردد ... شما را در جامعه ضایع و بی آبرو می سازد این دسته بندی ها فقط به زیان شما تمام نمی شود تنها برای شما آبرو ریزی به بار نمی آورد بلکه به ضرر آبرو و حیثیت یک جامعه ،یک ملت و به زیان اسلام تمام می گردد»

نظرات 1 + ارسال نظر
محسن شیرازی دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 12:21 ب.ظ

این نیز بگذرد...

بله ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد