یادداشت های یک افسر جوان

دانشجویان،افسران جوان جبهه مقابله باجنگ نرم هستند.حضرت امام خامنه ای

یادداشت های یک افسر جوان

دانشجویان،افسران جوان جبهه مقابله باجنگ نرم هستند.حضرت امام خامنه ای

دیدار با افسر جنگ نرم ،حاج حسین یکتا

فایل صوتی صحبتهای حاج حسین یکتا در جمع جوانان مجموعه فرهنگی عاشوراییان،خرداد92.


http://uplod.ir/ykvfvmr53eva/haj_hosainyekta-Ashouraiyan.ir-1392.mp3.htm


(راهنمای دانلود فایل:در صفحه ی باز شده، روی ایجاد لینک دانلود کلیک کنید.حجم فایل:12MB)


پیشنهاد می کنم حتما دانلود کنید بسیار مفید ،جالب و طنزآمیزه!


برای اطلاعات بیشتر از لینک دیدار با مرد جنگی (حاج حسین یکتا) بازدید کنید.



نظرات 4 + ارسال نظر
قایقران دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 12:57 ب.ظ http://www.ghayeghran.blogsky.com

سلام
خدا روشکر که بلاخره یک نفر پیدا شد این معارف حاج حسین یکتا رو منتشر کنه...آجرکم الله

طبق معمول با سخنانشون تمام معادلات غلط ذهنیم رو به هم ریختند.
خدا حفظشون کنه

سلام
خدا را شکر که یه نفر دانلود کرد.
جنگ نرمه دیگه، چکار کنیم.

ان شاءاله عامل باشیم ...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 03:45 ب.ظ

آقا فرمودن کاندیدای ریاست جمهوری نباید از بودجه بیت المال در تبلیغات خود استفاده کند ، این دققا یعنی به آقای قالیباف رأی ندید.پجالب اون جاست که این اصطلاح هست که یکی یه حرفی می اندازه وسط ، به هر کی مربوط بشه همون سریع میگه من که اینکاره نیستم، جریان آقای قالیبافم همینه ، تو برنامه ی تلویزیونیش برگشت گفت ، من بدونپشتوانه مالی اومدم ، آخه یکی نیست بهش بگه چرا به خودت گرفتی معلومه که .... !
باقی مطلب را در وبلاگم بخوانید!

ممنون.
بله،دقیقا.
دفعه بعد نشونی وبلاگتم بذار

همراه پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 10:11 ب.ظ

در جواب دوستمون که در مورد آقای قالیباف نظر دادن:
شما اگه تونستین قسم حضرت عباس بخورید من خودم ایشون دار میزنم.
اینجا کجاست دارم میگم.
مواظب اعمالمون باشیم انتخابات انقدر ها هم ارزش اینکه خودمون به منجلاب و ... بندازیم با حرفامون ،نــــــــــــداره.

اولا ما نسبی گفتیم.
دوما خبراش که به ما میرسه برادر.
سوما به گفته خود دکتر قالیباف هزینه انتخاباتی 84ایشون 3،400،000،000 تومان شده.حالا امسالو دیگه خودت در جریانی چقدر میشه.
انتخابات ارزش اینقدر خرج کردنو داره؟مگه مردمو باید با پول جذب کرد؟شایدم هدف مقدس بعضیا،وسیله را توجیه میکنه!
شما اگه تونستی عکسش قسم بخوری من خودمو دار میزنم.حداقل یه کاری بگو که بتونی!
البته اشتباه نشه،ما دکترقالیباف را انسان بسیار خوبی میدونیم ولی انتقاداتی هم داریم.
یا علی

راه نشین شنبه 15 تیر 1392 ساعت 11:53 ب.ظ http://rahneshin094.blogfa.com/

افسران جنگ نرم ، همیشه پشت خاکریز و در خط مقدم حاضرند. مبارزه یعنی همین؛ همیشه در صحنه بودن.

دیر به دیر آپ می کنید. منتظر پستهای جدیدتون هستیم

در یه سنگر دیگه گرفتار شدم
ان شااله به زودی یه تک میزنیم!
ممنون از بازدیدتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد