یادداشت های یک افسر جوان

دانشجویان،افسران جوان جبهه مقابله باجنگ نرم هستند.حضرت امام خامنه ای

یادداشت های یک افسر جوان

دانشجویان،افسران جوان جبهه مقابله باجنگ نرم هستند.حضرت امام خامنه ای

شهید آوینی، مروارید گمشده رهبر

دلباخته ی رهبری بود ، بعد از ارتحال امام اینگونه در نوشته هایش با رهبرش بیعت کرد:

"عزیز ما ! ای وصی امام عشق ! آنان که معنای ولایت را نمی دانند در کار ما سخت درمانده اند، اما شما خوب می دانید که سرچشمه ی این تسلیم و اطاعت و محبت در کجاست .

 خودتان خوب می دانید که چقدر شما را دوست می داریم و چقدر دلمان می خواست آن روز که به دیدار شما آمدیم ، سر در بغل شما پنهان کنیم و بگرییم .

 ما طلعت آن عنایت ازلی را در نگاه شما بازیافتیم

لبخند شما شفقتِ صبح را داشت و شبِ انزوای ما را شکست .

سر ما و قدمتان ، که وصی امام عشق هستید و نایب امام زمان"



همه می‌دانستند آن روز مراسم خاکسپاری سید مرتضی آوینی است، قرار نبود مقام معظم رهبری در این مراسم باشکوه شرکت کنند.

 در اولین ساعات روز آقا تماس گرفتند و فرمودند:

"من دلم گرفته، دلم غم دارد، می‌خواهم بیایم تشییع پیکر پاک شهید آوینی. من افتخار می‌کنم به وجود این بچه‌های نویسنده و هنرمندی که در این مجموعه حوزه هنری تلاش می کنند. این آقای آوینی را آدم وقتی سیما و چهره نورانی‌اش را می‌بیند، همین‌طور دوست دارد به ایشان علاقمند بشود"

دل بی‌قرار رهبر در جست و جوی مروارید گم شده سپاهش بود، که اینک بر دوش هزاران ایرانی مسلمان به سمت بهشت‌زهرا می‌رفت، و باز هم آقا صبور،‌ سنگین و سرافراز غم فراق یکی دیگر از مرواریدانش را به جان می‌خرید.
نظرات 3 + ارسال نظر
سجاد یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 04:07 ب.ظ http://www.moatakef.blogfa.com

سلام اخوی
از کابینه پیشنهادی دولت از جامعه اسلامی دیدن فرمایید!!
شما هم گزینه هستید

سلام
حتما"
ممنون از لطفتون

سردار یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 11:30 ب.ظ http://www.sardar85.blogfa.com

سلام اخوی
من که از پست هایشما استفاده میکنم.ممنون.یا علی

سلام
منت سر بنده میگذارید
یا علی

سردار سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 03:42 ب.ظ http://www.sardar85.blogfa.com

سلام
حاجی جون
توی سربرگ امام خامنه ای را نوشته امام خامنه اینو بی زحمت درستش کنید.یا علی

سلام
مشکل از مرورگره،الان بهتر شد.
ممنون
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد